Nya lägenheten.

Äntligen har vi börjat komma i ordning i den nya lägenheten.

Toaletten:




Hallen:


Sovrummet:




Kök:




Vardagsrum:






Garderob:

Sen har vi även en stor garderob som för tillfället är full med annat.



Utsikt:


Jag gillar lägenheten otroligt mycket, men har inte fått den där "hemmakänslan"
riktigt än. Lägenheten ligger mitt på storgatan och våra närmaste grannar är
förutom Åhlens även Allstar, cleos nattklubb, en massa restauranger, en blomaffär
, ett hotell och en friluftsaffär. Men allt finns inom gåavstånd.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Vilken fin lägenhet ni fått :)



Svar: Jo, det är klart.. men man tänker för mkt på hur andra reagerar allt för ofta.

Jag vet inte vad han tycker men han hittade en ny tjej före mig så han bryr väl sig inte direkt.

2011-10-23 @ 16:33:27
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Placebohoe

SV: Blu-ray är oftast dyrare i Polen än i Sverige, men dvd är oftast mycket billigare och man kan hitta fler snygga utgåvor :)

2011-10-31 @ 14:13:25
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Glenne mannen

Kom igen nu Jennsan och uppdatera. Vad händer i ditt liv? Är du singel eller? ;)

2011-11-19 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0