Jobbhelg.

Nu är 4 av veckans 7 arbetspass avverkade
Min helg kommer bestå av delad tur fredag och lördag tätt följt
utav ett 7-17 pass på söndag och sedan ytterligare en delad tur på måndag.
Blir man inte slutkörd nu så blir man det nog aldrig.

Idag har jag dock haft en kort arbetsdag 13-17, samordningen
ringde i morse och frågade om jag även ville gå ett morgonpass idag,
men jag anser att tre delade turer får räcka.
Så efter jobbet har jag även hunnit vara och handla lite, diska, dammsuga,
skura, förbereda middagen samt rastat hunden.
Kommer bli en tidig kväll för mig sen misstänker jag för jag är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

3 delade dagar på en helg! Fy vad hemskt! Jag tyckte det var jobbigt med 1 i månaden när jag jobbade dag och skulle då aldrig vilja uppleva det igen. Natten är bäst, 10 timmar i streck och så mycket mer ledighet. Härliga tider.



Jag får nog ta och kolla upp den där boken Fortfarande Alice som du snackade om, om den finns i ljudbok för jag är för lat för att läsa den själv =)

Och tack för grattis:et!

2011-06-05 @ 16:16:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0