Gårdagens shopping.



Igår så spenderade jag och Mats våran gemensamt lediga dag på stan.
Mats hittade sig 3 par byxor och ett par skor.
Jag fick dessa tvålar från Lush, Happy Hippy har jag använt förut
och jag gillar grape och citrusdoften fruktansvärt mycket.
Sweetie pie är någon slags "geletvål" som lukat körsbär, cocos och munkar.
Provade använda den igår men den var dessvärre väldigt hal och halkade ned
i vattnet hela tiden. Men den luktar underbart gott.



Fick även ett par väldigt fina skor att ha i hemtjänsten i sommar.
Fick en specialsula också för anledningen till att alla skor i rätt storlek blir
för stora på höjden är tydligen för att jag har för låg hålfot, Mats är tydligen också
plattfotad så han blev så illa tvungen att köpa sig en specialsula han också.


Förutom att springa runt på stan så blev det även en vända till mammas
grav för att plantera blommor samt en sväng till farsans hus i persön.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Ja, smaken brukar det inte vara fel på utan för mig är det konsistensen .. usch.

Tack detsamma.

2011-06-24 @ 19:44:35
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0