Färdigutbildad.

Äntligen! I förrgår skickades dom sista uppgifterna i det sista ämnet in.
Ingen mer skola, inga fler uppgifter, nu är jag färdigutbildad uska.
Dom dagarna jag är ledig och Mats jobbar så känns det dock som att jag inte har
något att sysselsätta mig med, är ju van med att sitta och göra uppgifter så fort jag är ledig.

Nu är jag ledig idag och imorgon vilket känns väldigt skönt, dom senaste jobbdagarna
har jag fått dras med en förkyldning som nu har eskalerat lagomt tills jag ska vara ledig.
Så med andra ord blir det en vääldigt lugn dag för mig idag.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Stort fucking grattis, vännen! Skönt att vara klar.. hur länge har du pluggat?

2011-04-28 @ 09:52:55
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0