Vinterjacka.



Äntligen har jag fått mig en vinterjacka. Mats köpte en jättefin tuxerjacka åt mig
på New wave. Nu slipper jag frysa i vinter. Fast där denna jacka har vita detaljer
har mina mörkgråa istället.

Idag intog vi våran middag på Miss mac, jag beställde en pizza med parmaskinka,
mozarella och fetaost. Var hur gott som helst efter att ha varit oäten sen i förrgår.
Efter maten blev det att mats fick övningsköra till storheden då det var dags
för den här månadens storhandling.

Hade för övrigt en jävligt tung dag på apu:n, sov endast en och en halv timme i natt
och igår jobbade jag kväll, så att stiga upp klockan 7 var ingen höjdare.
Tur nog så jobbade jag bara till 14.

Nu har vi precis packat in varorna i väntan på att tvättmaskinenerna ska gå klart,
så snart blir det en till vända till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0