Sleepy..

Jag är något så otroligt trött just nu, hann sova en timme innan det
var dags att kliva upp. Men nu sitter läxan klockrent, eller jag kan svaren
, men jag är så trött att det tar lång tid att plocka fram dom.
Men nu kan jag allt från äggviteämnet betaamolyid till symtom, orsaker
och behandling över dom vanligaste demenssjukdomarna.

Nu ska jag fara och skjutsa Mats till praktiken och sen läsa ytterligare
lite till innan jag tar och vilar en liten stund.
Bara jag inte försover bort provet, då har jag läst hela natten i onödan.

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

vad bra, då ska jag visa hela :)

2010-10-11 @ 15:06:39
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0