Guldkant.

Ibland är det dom små sakerna som kan sätta guldkant på dagen.
Som till exempel att komma hem och mötas av detta ↓



Paketet innehöll inget mindre än dessa filmer.



Step brothers är en av dom roligaste filmerna jag någonsin sett
och eftersom att bluray-filmerna bara kostade 99 spänn
så slog jag till på den samt Pinapple Express.
Welcome home Roscoe Jenkins är en film som även den är grymt rolig,
fann den på discshops höstrea för endast 39 kr.
Sen köpte vi även tredje säsongen utav Californiacation åt Mats.


Kommentarer
Postat av: Mizca - Tredje gången gillt?

Hehe!

Jag vet inte om dessa finns på fler badhus, I Falkenberg kör dom fortfarande med riktig nyckel tror jag.

Men det på bilden är iallafall en nyckel till skåpen, och mitt "20-kort"! På detta armband/nyckel finns 16st inträden så jag kan gå och simma när jag vill, då scannar jag chipet som sitter i så jag kan gå i... och sen låser jag skåpet på samma sätt med nyckeln, jag scannar den på låset =) Smidigt.

2010-10-07 @ 17:13:50
URL: http://www.mizca.se
Postat av: - Alexandra!

sv: Jag håller faktiskt med dig - det hade varit lite roligare om dem spexat till chokladkakan lite mer än bara lite vanilj för jag tror inte den kommer märkas av tillsammans med det vita chokladen.

2010-10-07 @ 18:36:27
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0