Filmtittande.



Veronika bestämmer sig för att dö:
Veronika har allt man kan önska sig. Hon är vacker, framgångsrik och en lysande framtid väntar.
Men trots det bestämmer sig Veronika för att dö.
Hon vaknar upp på en mentalklinik där hon får veta att hon bara har fem dagar kvar att leva.
Med vetskapen om att hon snart ska dö, börjar Veronika plötsligt lära sig att leva.


Filmen var hyfsat seg, perfekt för slöa kvällar.
Handlingen var både spännande och gripande, vilket gjorde att man stod
ut att se hela filmen. Blev lite förvånad när det mitt i allt sjöngs en låt på svenska
trots att resten av filmen är med engelskt tal.


Lasse Majas detektivbyrå - Kameleontens hämnd:
Köpte filmen eftersom att den bara kostade 29 spänn på ica maxi.
Brukar vanligtvis tycka om "barnfilmer" men den här var inte bra alls.
Visst hade den sina roliga snuttar, men dom är då inte värda mer än 19,50.

Kommentarer
Postat av: Lina

Herre gu! Hur har jag kunnat missa att det är en svenne låt i den filmen. Vilken låt är det?

2010-10-15 @ 21:38:55
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

När du sa vem låt det var så kom jag på att jag visst hörde den när jag såg filmen. Tror till och med att jag reagerade en aning.

2010-10-15 @ 22:15:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0