Filmköp.

Precis som alla andra månader så har vi även denna månaden köpt
på oss ett par filmer och blurays.



Fick förtur till discshops rea så då blev det att jag fyndade Hierro, nyckeln till frihet,
the book of eli, big fish, örnen har landat och på västfronten intet nytt på bluray
samt Weeds säsong 1-4, har inte sett ett enda avsnitt utav weeds så det ska bli
intressant. Men va fan, 329 spänn var ju så billigt att man blev tvungen att slå till.



Till Mats köpte jag idag MacGyver the complete collection som ett litet
grattis till att han nu är färdig med Usk-utbildningen.
699 spänn kostade den på hemmakväll, jag trodde jag skulle svimma.
Discshop har samma box i en kampanj och dom vill ha 1399, så jag
fick den för ett riktigt fyndpris.



På kvantum reade dom ut gamla hyrfilmer för 10 kr styck,
även om jag helst vill ha nya filmer så var jag helt enkelt för snål
för att inte köpa ett par stycken.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jissus! Jag måste börja gå inom hemmakväll ibland. Men de är sjukt dyra när det kommer till att hyra film av dom här i stan.

2010-10-27 @ 01:08:47
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Det har du rätt i, det finns alldeles för få collectors när det gäller Wii, senaste jag såg någon var när avatar kom ut, då hade de en fjuttig liten box ^^,

2010-10-27 @ 06:14:36
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Jag får inte visa detta inlägget för min man.. han har länge letat efter McGyver så han skulle bli galen eftersom vi inte har pengar nu.



Svar: Nej, vill man inte ha stort så varför lägga massa pengar på mat och kläder då liksom.

Allt som allt kostade vårt bröllop runt 5-6000:- tror jag. Det dyraste var Andreas kläder, för det var en helt ny kostym, den har han dock haft användning för senare.

Bröllopsbuketten gick på 400:- ringar köpte vi inga, åt smörgåstårta som vi fick av mina föräldrar, samt en bröllopstårta som svärfar bakade. Sen köpte vi lite ostbricka och dricka..

2010-10-27 @ 09:36:04
URL: http://www.mizca.se
Postat av: pelle

OOOOH! Weeds är bra jävla skit du! Det kommer du ha mycket nöje med :D



haha, du kommer ihåg det projektet alltså? Jadu, jag la ned det. Folk hade mycket negativt att säga om det, även om pengarna skulle ha gått till ett välgörande ändamål. Typiskt svennebanan, du vet..

2010-10-27 @ 21:40:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0