Till världens ände och tillbaka.

Idag har jag varit på stan och gjort ett grupparbete med Elin
och Jennika, nu är vi snart klara med alla arbetena, skönt!

På eftermiddagen var vi en sväng till boden och köpte godis på godisarenan
samt gick en runda på stan. På Arkens Zoo hittade vi dom väldigt
illaluktande hundbenen med baconsmak som Diesel tycker så mycket om,
det var för övrigt det enda vi köpte i boden, bortsett från godiset då.
Innan vi åkte hem förtärde vi varsitt skrovmål ifrån Rönnbäcks gatukök,
dom har dom godaste hamburgarna jag någonsin ätit!

Nu ska jag och Mats ta och gå ut med Diesel och efter det
ska jag lägga mig och se på tre kronor :)

Kommentarer
Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!

En tanke som slagit mig när det gäller studielån är att det måste vara väldigt kämpigt om båda partners har det! Men som du skrivier har ni det ju faktiskt väldigt bra.

Just nu hade inte jag och maken klarat att jag pluggade fast å andra sidan hade jag nog kanske fått samma pengar från CSN som jag får från FK (+ lön när jag vikar) men ändå.

Lånet kommer ju sen också.



Men, då är det ju inte som skribenten skriver, att alla klagar på ekonomin.. Ni är ju trots allt två som går på det och ni lever som ni gör liksom!

2010-05-26 @ 22:13:31
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0