Ledig.

Steg upp strax efter fem imorse i tron att jag skulle ha praktik klockan 07 idag,
precis när jag gick ut i trappuppgången för att åka till praktiken så
ringde min handledare och sa att hon är sjuk. Så det blev en extra ledig dag för mig.
Inte fy skam, fast det hade inte varit helt fel om man hade fått sova ett tag längre
imorse. Men har jag väl stigit upp så kan jag inte somna om.

Idag har jag tänkt spendera min lediga dag med:

  • Promenera med hunden
  • Se Paranormal Activity 2
  • Ta en cykeltur
  • Göra klart studiemodulen i vård och omsorg
  • Laga hemmagjorda hamburgare till middag

Sen imorgon ska jag först till skolan på lektion om kontrakturer och trycksår
mellan 8:30 - 11:30, sen efter det blir det praktik till 16:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0