Läslust.

Blir så enormt sugen på att läsa böcker när man ser hur många nya
titlar som getts ut, men har inte tid att läsa skönlitteratur just nu.
Misstänker att jag inte kommer satsa lika helhjärtat på att göra
mina läxor om jag fastnar i en spännande bok.
Men till sommaren ska jag ta och göra en beställning tror jag
så jag har något att läsa när jag inte jobbar.











Skulle vilja läsa samtliga utav dessa böcker.
Men får se vilka det blir att man köper, Martina Haags och Marian Keyes
senaste böcker är dock ett måste, då jag läst alla utav deras andra böcker.

Kommentarer
Postat av: pelle

Martina Haag är ju skitrolig. Jag fick en av hennes krönikorböcker instucken under näsan på en resan en gång. Jag skrattade nästan så att jag gjorde i brallan.



Angående Hypnotisören, den är inge bra tycker jag. Väldigt klichéartad och smörig.

2010-06-03 @ 19:10:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0