Segt på studiefronten.

Idag har jag studerat mycket mindre än vad jag hade velat,
jag har inte gjort ett skit närmare bestämt, shame on me!
Först så kom en vän till Mats hit så då blev det inte utav,
sen blev det en vända in till stan så då blev det absolut inget pluggande,
efter det var det dags för maten och sen..ja..jag fann teven och datorn
som ett intressantare alternativ. Men nu har jag bestämt mig för att
utdela straff till mig själv, inget filmpaket hämtas ut ifrån Preem imorgon
förens det att jag är färdig med studiemodulen i vård och omsorg.

Ha, där fick jag minsann så jag teg!

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

jasså vad gjorde du i Piteå då? vart bor du annrs?

2010-03-21 @ 21:06:15
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Sussi

Duktig du är som kan straffa dig själv, det borde jag lära mig att göra. :)



Det är den bästa komplimangen man kan få tror jag. Tack så oerhört mycket! :)

2010-03-23 @ 00:36:33
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0