Restaurangbesök.

Har inte blivit så mycket skrivandes sedan jag började skolan,
i veckan har det blivit ett par rundor på stan för inhandling utav
skrivböcker, pennor, sudd, kläder, filmer och ett wii-spel.

Igårkväll blev det restaurangbesök, jag, Mats, Sandra och Johan
var på Exotic och åt. Var första gången jag åt där och det var hur mysigt
och trevligt som helst. Efter maten gick vi förbi Hemmakväll och
köpte glass som vi åt uppe hos Sandra sen.

Idag var vi förbi och hälsade på hemma hos mina föräldrar och sen
på hemvägen åkte vi förbi och tittade in på farsans jobb en snabbis
innan vi åkte in till stan och åt en smörgås på nyöppnade SubWay.
När jag kom hem påbörjade jag första studiemodulen i hemarbetet vi har,
men det är så jäkla segt.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0