Lika par leka bäst.

Jag och Mats kom för en stund sedan hem ifrån Örnäset där
vi har varit och hälsat på Sandra och Rönken. Såg på Let´s Dance
och Sandra bjöd på nyponsoppa och glass till det.
Sedan i den långa reklamen spelade vi "Lika par leka bäst".
Har haft det spelet i säkert 5 år men inte kommit mig för att spela det.
Var riktigt kul faktiskt, gillar sällskapsspel a lot.



Har passat på att förhandsboka tv-serien "Pappas flicka" som släpps
nu den 24 februari. Har längtat efter den serien i säkert två år så
längtar tills den kommer i brevlådan :)

Mats måste upp halv sex imorgon för han jobbar helg så
han har redan gått och lagt sig men jag är inte det minstaste trött
så jag får nog spendera resten utav fredagskvällen framför Pantertanter.
Inte fy skam det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0