Julafton.

Julen spenderade jag i gammelstad tillsammans med farsan, lillasyster och lillebror.
Mats kunde inte vara med eftersom att han jobbade.
Vi åt en massa mat, såg på julavsnittet av Svensson Svensson, fikade, bytte paket
och så blev det även tid över till att spela lite på ds:et.


Av farsan fick jag tidigare pengar till att köpa det jag ville ha i julklapp.


Utav Mats moster fick jag ett par stickade sockar.


Fick en massa Hello Kittyprylar av lillasyster.


Av lillasyster.


Av lillasyster.


För pengarna jag fick av farsan köpte jag bland annat den härhårddisken.


Fick megastora koppar av Mats.


Dessa filmer är också en julklapp från Mats förutom Julens hjältar,
den köpte jag till mig själv.


Av Mats fick jag också samtliga Saw-filmer på bluray.


För pengarna jag fick köpte jag även en mediaspelare så att jag kan koppla
hårddisken till teven.


Två av böckerna köpte jag till mig själv och resten av dom fick jag av Mats.


Hittade dom här två spelen till mitt ds på coop så dom köpte jag till mig själv.


Fick även ett par handskar att ha när jag sopar av bilen utav farsan.
Sen köpte jag även en massa sockar, tidningar, julklappar, pyjamasbyxor i siden.

Mats julklappar köpte jag dom flesta redan förra månaden.


Han fick ett nintendo dsi xl super mario edition och två spel.


Sen fick han två boxar med Alias Smith and Jones och limited boxen med Inception.


Av min lillasyster fick han en väska med en massa rakprodukter.

Sen gav jag han även två spel till nintendo wii.


Samt denna och en duschtvål.


Nu ska vi snart börja fara mot gammelstad, vi ska äta jullunch där
direkt janssons frestelsen är färdig att tas ut ur ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0