Dåligt med sömn = fått mycket uträttat.

Har sovit grymt dåligt dom senaste nätterna, i natt sov jag endast två timmar.
Då har jag å andra sidan haft tid att uträtta en massa saker, julklapparna till
Mats, Farsan och lillasyster är ordnade, det jobbiga blir att komma på vad min
lillebror kan tänkas vilja ha för något. Sen har jag även hunnit bli helt färdig
med lindrande vården och skickat in alla uppgifter trots att det är fyra dagar
kvar tills inlämningsdag, det är mycket sällsynt för att vara mig.
Annars är jag alltid ute i sista minuten och slfsar ihop ett arbete som
är ytterst bristfälligt men ändå godkänt, varken mer eller mindre.
Har även påbörjat arbetet i psykologin samt planerat middagen, det får bli
pepparstek med potatisgratäng, sås och gele.
Utöver allt det så har jag även haft tid att surra med Sandra i telefon i en halvtimme.

Nu ska jag bege mig ut i snövädret och åka och hämta hem Mats från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0