Studiematerial.

Igår var det kursstart i social omsorg, efter det blev det en sväng
till sjukhuset för att hälsa på morsan som är inlagd.
Vi hann även med en runda på stan innan dom stängde,
var i stort behov utav anteckningsblock till social omsorg, omvårdnad och etiken.



Har mycket lättare att hitta studiemotivationen om jag har nya fina block :)
"Pennsuddet" såg jag på Timari och "måste-ha-det-fjantiga-suddet-begäret"
satte igång direkt, när jag kom hem märkte jag dessutom att det luktar jordgubbe
om suddegummina, där rök det sista unset utav vuxen normalitet.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Guuud så härligt när man ska leka vuxen och plugga vuxna ämnen och att då få vara barnslig till max! :) Love it!



Ja eftersom att jag höll mig till Nikon så var det lätt, dock så har jag inte lärt mig alla knappar och rattar än, men det kommer. :) Jag älskar både den nya kameran och det nya objektivet! Det kommer ta ett tag innan jag vill ha bättre igen. :)

2010-08-24 @ 23:10:07
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0