Ordnat med filmerna.

Igårkväll fixade Mats så att jag kunde bränna ut mina Astrid Lindgren
filmer som jag haft på datorn ett jäkla tag nu, det uppskattades mycket.
Nu har jag 21 utav filmerna och tv-serien om Pippi fördelat på 5 dvd-skivor.
Vanligtvis föredrar jag köpesdvd:er framför att bränna själv, men dom är ju
så jäkla många och när jag ändå hade dom på datorn.

Nu håller vi på att laga middag,
idag är det kålpudding med potatis, gräddsås och lingonsylt som står på menyn.
Är första gången vi lagar det så det ska bli intressant att se resultatet.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker som du, att man ska ha riktiga dvd:er, det känns bättre och roligare att sätta igång en sådan. Förstår att du hellre brände när det var så mycket dock!



Tack så mycket! :)

2010-04-14 @ 11:55:41
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0