"Ledig dag".

Idag har jag varit ledig ifrån praktiken, men istället haft skola
och föreläsning om elsäkerhet. Hemska tider vad tråkigt det var!
Efter skolan var vi förbi pappas firma och fick pålagt sommardäcken,
bara därför så har vi garanterat en redig snöstorm att invänta dom närmaste dagarna.

Var en snabbis på stan ikväll, Mats köpte en ny cykel och jag hittade
två nya Disneyklassiker till min samling, inne på hemmakväll.



Den här gången blev det Micke och Molle (nr: 24) och Familjen Robinson (nr: 47).
Ska bli kul att se Familjen Robinson eftersom att det är en mer nygjord klassiker (2007).
Har fått för mig att dom nya inte är lika bra som dom gamla, fast så är det väl med
dom flesta nyare barnfilmer och barnprogram, dom var bättre förr!

Nu ska jag gå och äta en pan pizza som blir en extremt sen lunch/middag,
dom hade min favoritsort veggie på konsum så jag kunde inte låta bli att köpa.
Imorgon ska jag stiga upp klockan 05:00 för jag har praktik 7-14,
så på ett tag ska jag slå på Alla älskar Raymond och sen blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0