Fullt ös.

God morgon!
Igår var det fullt upp hela dagen, åkte till skolan klockan åtta för
att skriva ett prov i medicinsk grundkurs. Efter det åkte jag och Mats
till Exotic och åt lunchbuffé, dom hade verkligen allt där, pizza och kinamat
och till efterrätt glass och friterad banan.
Sen hann vi gå på stan ett tag innan det var dags att åka hem och rasta Diesel.

Efter det bar det av till Piteå, körde genom öjebyn på hemvägen och köpte godis,
åt även för första gången på restaurang toppen i norrfjärden, det roliga med den
restaurangen är att den ser ut som en enorm lappkåta.

När vi kom hem var det dags att gå ut med Diesel igen och sedan bar det av
till Sandra för vi var bjudna hem till henne på fika.
Behöver jag säga att jag fortfarande är i mat/sockerkoma?

Det som är bra med Sandra boende är att man bara behöver gå runt hörnet
så ligger Hemmakväll där, sprang in där och utökade min samling
med Disneyklassiker.



Det blev Bolt och Robin Hood, good shit!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Så mysigt det låter med en restaurang som en lappkåta! Väldigt speciellt.

2010-04-24 @ 12:28:25
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0