Förbereder inför sommaren.

Igår såg jag klart tv-serien med Pippi Långstrump, roligaste avsnittet är ju lätt när
Pippi, Tommy och Annika går och söker efter spunk, det ordet kan ju knappast
ha haft samma betydelse då som idag :)



Sen har jag även gjort i ordning en lista med böcker som ska beställas
så jag har något att läsa i sommar, har hittills kommit upp i 7 böcker.
Samt att jag har gjort en ny sommrig låtlista på spotify.
Det gäller att vara ute i god tid minsann för rätt vad det är så står sommaren
och knackar på dörren.

Funderar på att ta och göra lite läxarbete nu men har totalt tappat motivationen.
Har kört fast på en gode svår studiemodul och då blir det så jäkla svårt att komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0