Storbak.

Idag åkte vi till storheden och handlade efter att jag plockat upp Mats från skolan.
Ikväll eller imorgon ska jag baka chokladbollar, silviakaka och kladdkaka :)
På hemvägen havererade bilskrället så imorgon måste jag åka förbi farsan
så han får se vad det är för fel. Antingen är det avgasröret som åkt isär (igen)
eller så är det fläktremmen som är för slapp och måste dras åt,
anledningen till att jag vet det är för att jag är den kvinnliga motsvarigheten
till Bosse bildoktor, Jenny bildoktorinna. Skämt å sido, jag vet inte ett jottas
om bilar, det var Mats som sa det.


Kommentarer
Postat av: Marica

Det hoppas jag med att jag slipper..

Är ju också dålig, men "bara" vanlig influensa.

2009-11-25 @ 20:38:21
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0