Skruttmurror & Wienerfjärt.

På min spotifylista råkar det (till Mats stora missnöje) finnas hela tre winnerbäck låtar.

Mats: Måste du lyssna på dom där skitlåtarna?
Jag: Tydligen.
Mats: Slutar inte du att spela Wienerfjärt så plockar jag bort spotify från din dator.


Ha! försök du med det.


För ett tag sedan så titulerade han även ett äldre kvinnligt könsorgan som "Skruttmurra".
Vilket resulterade i att han (när han ser att jag sitter och skriver) utbrister,
du bloggar inte om skruttmurror nu va?
Självklart inte, vad tror han om mig egentligen ;)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det var något jag aldrig hört förr... skruttmurror... :)



Tack så mycket! :)

2009-11-10 @ 00:09:39
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0