Jag roar mig med film.

Igårkväll hann jag med att se två filmer innan jag gick och sov.
Den ena hade jag aldrig sett och den andra var det ett jävla tag sen man såg sist.



Mulan var filmen jag inte sett tidigare och måste faktiskt medge att jag blev positivt överraskad.
Den var riktigt bra! Som en tecknad och betydligt roligare version utav filmen "300",
(som för övrigt är en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett.)
Kvinnoförtryck förekom i stort sett hela filmen igenom, bortsett från slutet vill säga.



Den andra filmen jag såg var Simpsons filmen. Lika bra och rolig som förra gången.
Scenerna med "spider pig" är hur bra som helst och tåls att ses en extra gång,
för att inte glömma "motorsågs scenen". Mycket sevärd!

Nu ska jag snart äta och sen återgå till filmen jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: pelle

Shit, du borde skriva upp hur många filmer du ser på ett år, Jenny. Och se hur många det blir. Säkert tusentals, va? ;D

2009-05-15 @ 18:40:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0