Nalle Puh & The strangers

Igårkväll såg vi på Nalle Puh - vårkul med Ru. Har alltid älskat Nalle Puh filmerna
och gör det fortfarande. Synd bara att inte serien som gick när man var liten finns att köpa.
Filmen var hur som helst urgullig. Funderar på att börja samla på mig alla filmerna. 




När vi sett klart Nalle Puh fick jag se på The strangers alldeles ensam,
killen är nämligen inget större fan av skräckfilmer.
The strangers är en typisk "katt & råtta" film, mina stackars nerver!
När jag såg det första maskbeklädda ansiktet dyka upp bakom gardinen trodde jag
på fullaste allvar att min sista stund var kommen.





Mats berättade föresten imorse att han hade drömt att dom maskbeklädda mördarna
kom till oss och högg mig i halsen med en kniv, men det var tydligen inget att oroa sig över
för Mats hann mörda dom innan det blev hans tur. Charmigt värre.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jane

ooo tack för skräcktipset! Jag älskar skräck!

2009-03-21 @ 08:04:35
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0