Grymt rolig helg!


I fredags sov min syrra här och vi satt och spelade och kollade på en massa roliga bilder.
I Lördags var jag och Mats hos Sandra och såg på film med hon och Palle.
Filmen vi såg på blev ingen mindre än 300, jag tycker verkligen inte om action och
till mitt försvar så hade jag tekniskt sett redan kollat på den filmen fast i Meet the spartans form.
Så det blev att killarna såg på filmen och jag och Sandra satt mest och pratade
och gick ut med hundarna. Fick världens sötaste lilla schampoflaska av Sandra också.
Gulligt av hon va? =)


Ett rosa Hello Kitty Schampo med medföljande mobilsmycke.

Kommentarer
Postat av: sarah

Söt

2009-03-25 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0