Frukost, spännande bok , tidig promenad

Godmorgon allihopa :)
Nu har jag hunnit läsa några kapitel till i Främmande fågel - Anna Jansson.
Nu börjar det bli riktigt spännade alltså, tänker inte gå in på vad utifall det är någon
som planerat att läsa boken så småningom. Har också hunnit göra mig en kopp te
och ett par smörgåsar, sen klockan 05:10 gick jag ut med Diesel och kom in just precis.
Var lugnt och skönt ute, inga människor, inga bussar, bara ett par bilar och alldeles
lagom varmt (-7,3 grader). Gillar lugnet före stormen som det kallas.

Idag är jag dessutom nästan helt frisk, lite snorig och hostig fortfarande
men betydligt bättre än vad det var igår.

Nu ska jag gå och fortsätta läsa en stund till.

Kommentarer
Postat av: Poppe

ja igår tror jag det skedde i Tyskland. 17 st dog

2009-03-12 @ 14:11:38
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0