Film ggr 2

Såg på 2 filmer igår innan jag gick och la mig.
Den första jag såg var Snow Buddies, uppföljaren till Air Buddies. 
Den var hur rolig och söt som helst.
Talande hundar, kan det bli mycket bättre än så?

"Om vi inte kan värma oss snart blir vi till isglass med valpsmak"
"Jag ska ta en tassikyr när vi kommer fram"




När jag sett klart den så såg jag på Rallybrudar som handlar om Ulla (Eva Röse)
vars högsta dröm är att få köra rally. Men vägen dit är lång och kantas av motgångar.
Tycker om den här filmen, den är både rolig och glädjeframkallande.



Kommentarer
Postat av: Poppe

Har hört att Rallybrudar skulle vara dålig jag=)

2009-03-03 @ 18:19:20
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0