Yes!

Nu är den bärbara datorn som jag använder tillbaka! Nu slipper jag sitta vid
den rackliga stationära datorn med "tjockisskärmen" som tjuter plågat.
Felet på datorn var att Lcd-skärmen hade gått sönder och behövde bytas, sen
var det tre fel till som också berörde skärmen. Sjukt, har ju aldrig en rört i skärmen.

Idag har jag varit tre resor till Ams och inte vart jag något klokare för det.
Skulle återkomma imorgonbitti direkt när dom öppnar.
Passade på att stanna hos Sandra ett tag på hemvägen, pratade en massa
och sen gick hon, jag och Mats förbi Tasty burger och köpte oss varsitt skrovmål.

Nu ska en massa program och annat installeras / föras över till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0