Onsdag med favoritfilmerna.

Imorse när jag skulle skjutsa Mats till skolan så startade självklart inte bilen.
Batteriet var tomt som vanligt och oturligt nog passade batteriladdarens säkring
på att gå sönder precis just idag. Tur nog kunde pappa komma och ge starthjälp
så Mats kom inte allt för sent iallafall. När jag lämnat av han på skolan åkte jag till
pappas jobb och fick ett nytt batteri, mitt gamla var så urladdat att det inte gick att
använda det nå mer. Fick även en ny säkring till batteriladdaren så nu borde
man förhoppningsvis kunna ta sig iväg utan några större svårigheter.

Idag började jag att se Vi på Saltkråkan, älskar både tv-serien och filmerna.
Dom är så otroligt bra! Sommar, sol, lek och skoj i motsats till det dåliga vädret här.
Är absolut några av mina favoritfilmer från när jag var liten och jag kommer nog aldrig
växa ifrån dom filmerna. Just nu håller jag på att se tv-serien :)



Nu är det sängen som gäller för min del.

Kommentarer
Postat av: pelle

vadå, finns det filmer med Saltkråkan också? Fan, mina Lindgren-kunskaper är inte så värst bra.

2009-06-13 @ 10:50:41
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0