Filmer.

Har hunnit se klart en del filmer den senaste veckan.



Svampbob-filmerna är några av mina favoriter, men har sett första och
andra delen av tv-serien så många gånger att ju nu begränsade mig till
tredje och fjärde delen. Lika roligt varje gång :)
Göta kanal 2 hade jag inte sett tidigare och den var faktiskt riktigt bra,
inte alls det fiasko som jag hört den benämnas som.
Det var en salig blanding av svenska skådisar som medverkade i den,
så som Eva Röse, Rafael Edholm, Janne Loffe Carlsson,
Magnus Härenstam, Peter Haber, Kjell Bergqvist, Allan Svensson m.f.
Rafael Edholm är en otroligt duktig skådis, detsamma gäller Eva Röse.
Och resten, ja dom var inte dumma dom heller.
Vänner säsong 2 har jag också hunnit kolla ut. Har nu påbörjat
säsong tre. Var länge sedan jag såg på dom boxarna sist.

Kommentarer
Postat av: pelle

SvampBob är fan det grymmaste barnprogrammet ;D Lätt.

2009-07-11 @ 16:03:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0