Piteå.

Ska snart ta och klä på mig och gå ut med hunden.
Sen klocka 1 ska vi till Piteå och hämta en soffa och fotöljer.

Boken Marley och jag som jag håller på med just nu är så jäkla bra!
Visste ni föresten att Marley varit med i en film?
The last homerun hette filmen och här är videoklippet där
Marley Medverkar i rollen som sig själv.



Marley och jag har även blivit film med Jennifer Aniston & Owen Wilson i huvudrollerna.
Det är då en film som jag absolut ska se =)
Fast i den här filmen är det inte Marley i rollen som sig själv.


Kommentarer
Postat av: pelle

Kul med nya möbler! Du får lägga ut ett kort sen för allmänheten att beskåda!

2009-01-18 @ 11:37:13
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Poppe

Jo. Serier finns det ju gott om. Väldigt gott om=). 2½ men brukar ju jag se med=). Roligt som tusan. Sen finns det ju serier som funnits som är toppen. En serier som jag vill se igen heter Zoonen. Eller hur den stavas. Gick på SVT1 för många år sen=)

2009-01-18 @ 15:10:04
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0