Näsblod och Marley och jag.

Jag hatar att blöda näsblod och ändå måste jag stå ut med det flera ggr i månaden.
Och när jag blöder näsblod så gör jag det inte lite heller utan här kommer det mängder
som skulle mätta en fullvuxen vampyr och hans familj.

Har påbörjat en ny bok nu, Marley och jag heter den och är skriven av John Grogan.
Boken handlar om Marley, världens mest neurotiska och älskvärda hund.
Den har hyllats av både läsare och kritiker och legat 50 veckor på den amerikanska
försäljningslistans förstaplats och sålt i otroliga 2,5 miljoner exemplar.
Med det i bagaget kan den ju inte vara annat än bra.

Nu ska jag gå och spela Mario Kart ett tag och sen fortsätta läsa.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Marica

Det var serien.

2009-01-08 @ 23:03:33
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0