Film x 3..

Hade väldigt svårt att sova igår så det blev att jag såg 3 filmer.
Först så kollade jag och killen på Little Britain Abroad.
Nu åker samtliga personer till USA, Vicky och Daffyd är ju bara för roliga.
I den här filmen får man även se Vickys mamma, det måste man se!

                                                   
 

Film nummer två var Himlens hjärtan med Mikael Persbrandt, Lena Endre,
Jakob Eklund och Maria Lundqvist i huvudrollerna. Vid närmare eftertanke tror jag
att dom dessutom var dom enda personerna som var med i filmen.
Filmen var lite seg men ändå sevärd och handlar om 2 par som vid en middag
kommer in på ämnet otrohet och det framprovocerar reaktioner som ger upphov till en
äktenskaplig uppgörelse mellan de båda paren.





Och till sist kollade jag på Girl in the park.
Mycket spännande, men slutet var lite förvirrande.
Helt klart värt att se :)

Filmens handling:
Julia tar med sig sin femåriga dotter Maggie till en lekplats i Central Park.
I en sekund råkar hon vända ryggen till och i nästa ögonblick är hennes dotter spårlöst försvunnen. Femton år senare möter Julia en kvinna som påminner henne om dottern -
den småkriminella Louise ser en chans till snabba pengar och utnyttjar situationen till max.
Eller är hon i själva verket den försvunna dottern?
När sanningen går upp för Julia tappar hon helt taget om verkligheten.




Kommentarer
Postat av: EELIIN!!

ska se alla utan den andra! ;P

2009-01-29 @ 16:42:08
URL: http://ínnepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0