Påbörjad bok.

Igårkväll började jag läsa "Flyga drake" som är skriven av Khaled Hosseini.
Har hört att den ska vara jävulskt bra, så man får väl se :)
När jag har läst klart boken ska jag då absolut se filmen.

Nu ska jag gå och städa bort filmerna från sovrummet och sätta tillbaka
dom i hyllan säger Mats, hur nu det ska gå till. Man kan ju inte fylla en redan sprängfylld
ballong med ännu mera luft och inte en proppfull hylla med fler filmer heller för den delen.

Äh jag ger det ett försök, sen ger jag upp och hivar ut skiten.

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-20 @ 16:20:53
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: ullis

Låter som en mysig och trevlig helg. jag ska bara mysa på och ta promenader och se film :) kramis

2009-02-20 @ 16:40:34
Postat av: pelle

Är den bra än så länge då? :D

2009-02-20 @ 21:19:39
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0