Nya muskler

Jag & Mats har varit på farsans firma sedans klockan 11 och lyft ut en massa
däck, mopedramar, avgasrör,bilrutor m.m för att få ut en Mopedbil ur en stor jävla container.
Tungt som bara den! Sen gjorde mamma hamburgare åt oss innan vi lyfte in allt igen.
Har säkert fått en hel cm med nya muskler känns det som :P
När vi var färdiga packade vi in kompressorn, startkablar och ett batteri i Jeep:en
så skjutsade mamma och pappa hem oss igen och pappa fyllde luft i bakdäcket
som var punkterat på min bil och laddade batteriet så att dom sen kunde skjuta loss den från
parkeringen (aset hade fryst fast i marken). Så nu är den inkörd i det varma garaget och
står och laddar batterierna. Hittade mina 2 böcker som jag glömt i bilen sen början på December.

En sak som jag stör mig grymt mycket på är att vi har haft det enormt kallt i 2 veckor.
Idag upptäckte jag till min stora glädje att det bara var -5 grader, men då blåser det och
driver en massa snö istället så det likt förbannat inte är nå varmare än tidigare.

Nu ska jag bara värma mig ett tag och sen ska vi gå ut med Diesel.


Kommentarer
Postat av: pelle

Du lyfte alltså skrot i den sanna bemärkelsen! ;D

2009-02-21 @ 18:15:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0