Livs levande Magnus Uggla.

Idag har jag varit med Mats och Jonte en sväng till "grannkommunen"  Kalix.
Nästan 20 mil tur och retur och jag var åksjuk som ett as hela vägen.
Under resan har jag sett både hästar, renar, chiuaua-hundar, och sist men inte
minst så såg jag även en stycken livs levande Magnus Uggla!
Men vad han gjorde i Kalix har jag inte den blekaste aning om.
Så med andra ord såg jag allt från ren till uggla :D

Följ pilen så ser du Magnus Uggla. Mannen framför och på sidan om han
är hans vakter. Varför nu det ska behövas, folket kände ju inte ens igen han.
Men jag hade minsann huvudet på skaft och min "kändisradar" gav utslag
som aldrig förr (då har jag iofs aldrig sett någon annan kändis än Lotta Engberg)
som för övrigt var min största idol när jag var liten, så självklart åkte jag till
Obs när hon skulle vara där och uppträda för si sådär 10 år sen och autograf
fick jag också av hon och sen även en av hennes man Anders Engberg,
jag såg minsann att det var han som stod där bakom kassan (vadå stalker?)

Men det roligaste var nog ändå Magnus Ugglas kommentar till en av sina vakter:
"Jaha så det finns ett köpcenter här."
Så jävla klockrent.
 


Jonte kör och Mats sitter brevid.
Haha Jonte har typ lika mycket hår i ansiktet som vad Uggla har på knoppen.


Kommentarer
Postat av: Jocke

"Dokumentärserien, som mycket riktigt bär namnet ”Var fan är min revy?”, kommer att sändas i åtta delar i SVT med start den 21 mars. Där gör Magnus Uggla nedslag från Kalix i norr till Lund i söder."

2009-03-09 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0