Boogeyman 3.

Huvvaligen, mina stackars nerver!
Kollade nyss klart Boogeyman 3. Usch vad läskig den var, men väldigt bra.
Gillade ni Boogeyman 1 & 2 ska ni absolut se den här.
Hoppas det blir en Boogeyman 4, misstänker nästan det eftersom att dom har gjort
slutet på filmen så det lämnar en öppning till efterföljaren.


Handling:
När en college student blir vittne till mordet på hennes rumskamrat,
blir hon mer tveksam om hennes inställning till det övernaturliga.
Detta sätter igång en rad fruktansvärda händelser.
När hon försöker övertyga resten av hennes studenthem att Boogeyman existerar,
så växer de onda krafterna starkare och hennes vänner får betala priset.
Nu måste hon stoppa denna onda ring innan hela campuset faller offer för boogeyman.




Kommentarer
Postat av: ullis

Tack. :)

låter bra, jo det är bra med mig, så deppigt att inte ha något jobb det är det enda neg. Okej, jag tycker din sida är snygg. jag har inte heller photoshop ;( vill ha! Kramis

2009-02-03 @ 17:30:43
Postat av: ullis

Ja, allså det är helt sjukt. Hoppas du kommer in den är omgången håller tummarna =)

2009-02-03 @ 17:38:23
Postat av: pelle

Jag såg faktiskt första den där. Men jag är immun mot rysare tror jag. :P

2009-02-03 @ 18:49:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0