Utkast: Idag har ...

Idag har jag varit till stan för att hämta en kopia på mina betyg från när jag gick BF.
Först springer man 6 våningar upp bara för att inse att man sprungit i våning för långt,
sen när jag väl är på rätt våning så hittar jag likt förbannat inte administrationen.
Så det är det bara att springa ner igen, hämta killen så han kan leta fram vart jag ska :)
Han kommer på den smarta iden att ta hissen, den fastnar -
jag får panik och nästan dör (åtminstone inombords) tilläggas bör att jag är grymt rädd för hissar,
och allt det bara för att åka en hiss som gick hela vägen till ANDRA våningen!

Vilken människa vid sina sinnens fulla bruk sitter där med den nya ritningen av skolan och tänker:
"varför ha bara 1 hiss när man kan ta och anpassa dom till en våning/hiss
och på så sätt sprida ut hissarna över hela skolan"
  
Är det rättvist mot dom handikappade? VA!?
Smygstöd till rullstollsrallyn upp och ner längs korridorerna i jakt på hissar är vad det är,
Och om oskyldiga kommer till skada skiter väl dom i!


Jag fick iallafall mitt betygspapper och behövde inte ens betala så det var ju kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0