Skjutit , Hello Kitty!

Idag har vi varit och skjutit, ärligt så har jag svårt att tro att man kan vara sämre än mig på att pricka tavlan.

Och då stod jag ända bara på 20m avstånd och inte 25m.

Men jag fick prova skjuta på fältskyttemål och det var roligare!


Har nyss sett på komedin fifty pills, var inte på långa vägar så rolig som jag hade hoppats på.

Sen ikväll ska vi se på Don´t mess with the zohan, skulle ha sett den igår men jag somnade redan kl 21:00.

Och vi som hade varit och köpt godis och allt =/

Såg på coop igår att det kommit en Hello Kitty tidning men jag kände inte riktigt att jag ville ha den då,
men idag ville jag det så det var bara att åka dit igen :)
Mats sa att om någon undrade om tidningen så skulle han säga att den är till hans syrras unge, vilket vore väldigt konstigt eftersom att den ungen är en han och som dessutom bara är 2år.
Hmm börjar misstänka att Mats skämms för mig (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0