Snickrat..

Äntligen färdig med ihopbyggande av säng, jag har borrat mig halvvägs ner till Kina tror jag.

Gjort idag:

*Hoppat sönder sängen.
*Följt med mamma och köpt en platt-tv till brorsan i 20-års present.
*Kollat glykolen i bilen.
*Varit och köpt plankor och träskruvar.
*Gått på stan.
*Åkt och köpt bitshållare då vi insett först när vi kom hem att vi inte hade någon.
*Handlat

 
För övrigt så har jag en förkärlek till att hoppa i sängen,
och då vi endast har en säng med trästomme och ribbotten så blir det sällan lyckat.
Det här är nu den andra sängen jag hoppat sönder =/

Och ett tips, ska ni prombt hoppa sängen i tusen bitar?
se då till så att ingen pojkvän ligger och sover i den!


Han vaknade sur som ett honungsbi liggandes på marknivå med en nyfiken hund i ansiktshöjd.
Och personligen så anser jag att det spelar ingen roll om klockan bara var 03:00,
det är onödigt att bli arg tycker jag.

Men jag fick mitt straff, var så säker!
Båda benen är fulla i blåmärken och det känns som att jag har en spricka i smalbenet.


Kommentarer
Postat av: Ninna

Men folk är ju som dom är..

jag jobbar till 16 varje dag.. men

du har ju mitt nummer bara höra av dig =) är ju barnledig i helg.. de va ju ändå ett tag sen vi sågs.. hehe

2008-10-02 @ 13:02:34
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/
Postat av: Ninna

Nej men lizzy är ju borta i helg.. =) hon ska vara med min syster och hennes kille vettu..

måste jobba nu men hör av dig om du vill hitta på nå..

2008-10-02 @ 13:11:13
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0