Albert & Herbert.

Ha! jag vaknade redan 05:15, vad är oddsen på det månne? Skulle gissa på 1 på 100 :)
Men då somnade jag också kring halv 12 igår vilket är betydligt tidigare än vanligt.
Men jag somnar som en klubbad säl när jag ser på Albert & Herberts Jul!

Mats däremot hatar allt som involverar Albert & Herbert.
Han påstår att det är mitt fel att han inte tål  med dom.
När vi var "nytillsammans" så hade jag säkert 50 vhsfilmer men såg bara på 3 av dom,
d.v.s Albert & Herbert volym 1, 2 och 3. Och någon av dom såg jag varje kväll.
Så efter att ha sovit hos mig ett par ggr bara så var han spyless på dessa filmer,
undrar föresten vart dom tog vägen, dom gick som upp i rök helt sådär bara...Hmm =/
Men nu får han allt skylla sig själv, för det var trotsallt han som köpte den stora fina blåa
Allt med Albert & Herbert boxen till mig ;P Det om något är att strö salt i sitt eget sår.

Fatta föresten att jag och killen vart tillsammans sen VHS:ens tid,
usch vad jag känner mig gammal!



                                    

Kommentarer
Postat av: Poppe

Det där är ju kult filmer du. Något som skall gå i generation till Generation. För dem är då bland Dem bästa Svenska komikerna som finns. Framför allt den Goa Göteborgan=). Sten-Åke Cederhök. Man undrar vart han får allt ifrån=).





Och jo. Men Gissningsleken skall vara svår=)

2008-11-11 @ 12:49:34
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0