Swiden?

Kom hem precis nu.
Har varit och köpt godis & ätit på Tasty med killen.
Ikväll ska vi nog se Batman - The dark night, har tänkt se den länge men det har som inte blitt av.

När vi var och handlade så såg jag till min stora förtjusan att den nya
91:an tidningen hade kommit. YEEZ! Lätt den bästa tidningen ever. 

Var och hälsade på mamma och pappa en snabbis idag, när farsan satt och höll på
att sätta igång sin GPS så såg jag något som tar som ett slag under bältet  på en
inbiten språkpolis...Om man nu är en sådan.
Han stavade nämligen Sweden med i....Swiden.
Skulle vara kul att veta hur han resonerade när han kom fram till det,
och att han dessutom har mage att sitta och svära över att
"den jävla skit Gps:en inte ens har svenska kartan".
Kan ju bero på det smärre stavfelet, men vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Ninaa

nå joo dom är ju som de.. har 4 st.. ska du ha en?

2008-11-07 @ 21:28:29
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/
Postat av: Ninaa

nej jag vill ju inte ens ha dom.. haha men va fan,hund fan..

2008-11-07 @ 22:12:49
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0