Sushi

Växtriket hade i princip inga som helst julsaker i år.
Och inte hade dom några fina stora speldosor formade som karuseller heller =/
Typiskt! vill verkligen ha en sån.

Vi for även förbi sushibaren och köpte hem Sushi. Gillar egentligen inte dom "råa bitarna"
men rökt lax, inari, rullar med grönsaker, omelett och stora räkor är gott =)
Men värst är ändå bläckfisken. Den är kall, slemmig och seg. Usch!

Imorgonbitti ska vi fara och skjuta, 08:00 om jag inte minns helt fel.
Sen när jag har pistolskytte kortet får jag börja tävla, men vette fan om jag alls vill det.
Killen skulle nog bli avundsjuk om jag gick direkt från nybörjargruppen till högsta prispallen.
Känner dessutom att jag inte har tid med galna stalkers och hypade fans.
Sen gillar jag inte tanken på att det ska behöva ta flera timmar bara det man ska gå på stan p.g.a alla autografer jag lär få skriva.  Suck..Livet är bra hårt ibland.

Får ta och sätta punkt nu, är nog inte bra att blogga när man har huvudet uppe bland molnen.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men jag har hört att man får rädda så bra stalkers som skytteidol. De värnar om en - med sitt vapen! ;D

2008-11-27 @ 22:46:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0