Storhandlat

Kom nyss hem efter att ha varit och hälsat på mina föräldrar.
Och sen for vi och storhandlade och käkade mat från Järnvägsgrillen.
Men ibland måste man ju göra det med även fast det är dötrist.
Fast det var inte bara skit för jag upptäckte att dom börjat sälja en
humorklassiker-tidning med Stefan & Krister, och sen köpte jag Hälges Julpåse :D
Najs som fan!




Ursäkta den äckligt dåliga kvaliten men det är bara att fejsa sanningen,
min mobil besitter inte en pressfotografs kamera...Tyvärr!
Och jag är på tok för lat för att använda den riktiga kameran.


Nu ska jag spela.
Baj Baj!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Hehe=) Hälge är en stor favorit för mig=)

2008-11-21 @ 08:46:00
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0