Snuskfarbrorn på Preem

Igår när jag var på Preem och handlade filmer så såg jag en 60+ år gammal farbror
stå vid porrfilmshyllan, tänkte inte mera på det förens jag såg att han
stod med handen innanför byxan och tittade på baksidan av ett filmfodral =O
När killen kom och ställde sig bredvid mig så försökte jag med ögonen
säga att han skulle titta åt vänster.
Men han förstod inte så då provade jag med tankekraft istället men han förstod inte de heller.
Som tur var så vände han sig om av sig själv sen så jag slapp bita av mig tungan.
Men det som var mest grose var när han med ena handen fortfarande i fickan
och den andra hållandes i filmen hukade sig framåt och såg allmänt lustig ut.

Det värsta var ju ändå att han inte köpte filmjäveln sen,
jag menar bara det att om jag ägt affären så hade han då lätt fått köpa den om så via tvång!

Runkar man till filmen så köper man den sen!
Svårare än så är det inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, låter trevligt : ) Hugs

2008-11-29 @ 20:23:42
URL: http://ickzan.blogg.se/
Postat av: pelle

Hhaa, vad är det myskon ni har där uppe? ;D

2008-11-29 @ 23:19:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0