Snön efterlyses!

Har någon sett vita kalla flingor även kallat snö trilla ner från himlen? Ja jag har det då inte!
I princip alla förutsättningar finns d.v.s det är kallt och till och med frost på marken,
det är isigt på vägarna, massa minusgrader, det är norrland för guds skull..

Är de det här som ska föreställa norrländsk vinter så vill jag inte vara med nå mer!
Jusst ja nämnde jag det, jag älskar snö. Men uppenbarligen så hatar den mig =/
Får väl nöja mig med att se på bilder från förra årets snö.


                   

Kommentarer
Postat av: Poppe

Snö=) =). Här finns det snö=) =)





Nej nej. Det öppna en nygammal affär här som man kan säga. Det var en affär förr. Gick i konkurs. Sen öppna det igen nu. Fast med lite andra saker. och ett annat namn. Sen skall det öppnas en ännu en ny affär innan månadens slut.

2008-11-08 @ 15:53:37
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: pelle

Snön kommer, var så säker ;D

2008-11-08 @ 21:42:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0