Ny dag & nya tag

Då var det fredag igen då, känns som att veckan rusat iväg.
Idag slutar killen före lunch och då ska vi till polisen, sen blir det väl att fara
och skjuta om det inte är allt för kallt ute. och sen efter det ska jag till polisen en gång till
fast med lillasyster den här gången.

Åh idag vill jag äta hemmagjord pizza med Kalles Kaviar, ost, tomat och champinjoner,
det är så jävla gott! Ni borde prova innan ni dömer ut den =)
Och Mats..Det gäller dig med!

Äh nu har jag hållt mig borta från sängen länge nog (försöker att inte se ut hela Baywatch).
Nu går jag ta mig fan och ser klart dom tre sista avsnitten,
så jag kan gå vidare med mitt liv nån gång.

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Ninaa

okej du får säga till sen om den va värd och se.. :p

nåå jag ska bara ta de lungt.. och kanske umgås med erika i morgon.. har som ingen lust och göra nå..

2008-11-07 @ 21:04:58
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0