Mysteriet på Greveholm + En riktig jul

Har vart borta ända sen kl. 11 och kom hem först nu.
Var med bilen på besiktningen idag, den hade 4 jag upprepar 4 stycken fel!
Det var knäckt fjäder, trasiga bromsslangar(?) visste inte ens att det fanns nå sånt.
Felaktiga baklysen och avgasvärdena kunde dom inte ta =/ BLÄÄ!

Sen så har jag införskaffat mig två nya julkalendrar.
Fick bli Mysteriet på greveholm som jag inte sett ett enda avsnitt av och sen
fjolårets kalender En riktig jul =)
Nu har jag 6 stycken julkalendrar, då fattas det typ bara..hmm massor! så har jag alla.

Träffade Irina när jag var och tankade, var säkert 2 år sen jag såg henne sist
så det var ju kul.




Pelles Personliga
Nästan lika bra som julkalendern :D

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, tack Jenny! Vad snäll du är ;D



Och du, fyra tvåor? Shit pommes. Jag blev knäckt när jag fick en i våras på min sketna golf. Men är det saker ni själva kan åtgärda?

2008-11-24 @ 23:50:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0